اهمیت پنجره در بهره وری انرژی

اهمیت پنجره در بهره وری انرژی

اهمیت پنجره در بهره وری انرژی

هنگام ساخت یا بازسازی خانه، انتخاب پنجره های مناسب از طریق درب و پنجره سازی در کرمان برای پروژه یک تصمیم مهم است. که می تواند به طور کلی بر طراحی و هم بر ارزش حاشیه آن تأثیر بگذارد. به همین دلیل است که بیشتر صاحبان خانه هنگام انتخاب محصولات جدید برای خانه خود بر جنبه زیبایی پنجره و درب خود تمرکز می کنند.

در حالی که به نظر می رسد قطعاً مهم است. عملکرد نیز باید یک نکته اساسی در این تصمیم باشد. دلیل این امر این است که بین پنجره های یک ملک و بازده و مصرف انرژی آن رابطه معنی داری وجود دارد.

چاله های حرارتی پنجره های غیر استاندارد در واقع می توانند “حفره های حرارتی” باشند. و باعث می شوند تا سازه تا 30٪ از انرژی گرمایش یا سرمایش را از دست بدهد.

معمولاً می توانید تأثیر پنجره های بی کیفیت را در یک فضا احساس کنید. خصوصاً اگر در اطراف قاب پنجره عایق بندی ناکارآمد یا وجود نداشته باشد.

تقریباً مانند پنجره باز شده، این مورد به خصوص در زمستان ناامید کننده است. به همین دلیل، داشتن پنجره های خوب و قابل اعتماد برای زندگی کل خانه شما بسیار مهم است.

 

اهمیت پنجره در بهره وری انرژی

اهمیت پنجره در بهره وری انرژی

 

علاوه بر این، انتخاب پنجره شما می تواند تأثیر زیادی در قبض های آب و برق داشته باشد. و تغییر به پنجره های با عملکرد بالا تفاوت محسوسی در هزینه های گرمایش و سرمایش ماهانه ایجاد می کند.

همچنین به همین دلیل است که نصب پنجره های با کیفیت و کارآمد یکی از مهمترین اجزای ایجاد یک ساختمان با مصرف انرژی است.

اگر از نظر محیطی متمرکز هستید. و هدف شما ساختن خانه ای کاملاً دوستدار محیط زیست است. باید کار خود را با یک پنجره با کارایی بالا شروع کنید.

پنجره استاندارد نقش زیادی در کاهش انتشار CO2 و جلوگیری از اتلاف انرژی دارد.

 

خانه منفعل چیست؟

اصطلاح “خانه منفعل” به یک استاندارد دقیق برای بهره وری انرژی در ساختمان اشاره دارد. این استاندارد که در کشورهای جهان به رسمیت شناخته شده است. به عنوان اوج معماری واقعاً کم مصرف و اکولوژیکی در نظر گرفته می شود.

استاندارد داوطلبانه خانه منفعل برای بهره وری انرژی در خانه های کم انرژی ایجاد می شود که برای گرم کردن و خنک سازی فضای داخلی به انرژی کمی نیاز دارند.

پنجره های PHC ما (Passive House Certified) به گونه ای طراحی شده اند که تعادل خوبی بین افزایش گرمای خورشید و از دست دادن گرما دارند. که به صاحبان خانه، معماران و مشاوران انرژی کمک می کند. تا مقررات ساختمان را رعایت کرده و کمترین مصرف انرژی را برای پروژه های خود انجام دهند.

 

اهمیت پنجره در بهره وری انرژی

اهمیت پنجره در بهره وری انرژی

 

نصب پنجره های کم مصرف علاوه بر کاهش مصرف انرژی، مزایای دیگری نیز دارد. از جمله این مزایا دوام بیشتر، حداقل چگالش کنترل دمای داخلی، افزایش راحتی، کیفیت هوا بهبود یافته. صرفه جویی در هزینه می باشد.

جلوتر از منحنی بمانید. با افزایش استاندارد در بهره وری انرژی، صاحبان خانه می خواهند اطمینان حاصل کنند. که پنجره ها و درها در بالاترین سطح کارایی قرار دارند. تا اطمینان حاصل کنند که خانه آنها با گذشت زمان در رتبه بندی سازگار با Passive House یا خانه منفعل قرار می گیرد.

ما در این شرکت به بهره وری انرژی و توسعه محصول اختصاص داده ایم. محصولات ما در حال حاضر می توانند بالاترین درجه کد پله های انرژی را کسب کنند. و ما همچنان به تولید یک محصول با عملکرد بالا ادامه می دهیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *